cchhhhiilllllllll

fabbe & jacke:

nu sitter vi här och chillar,
jakob sov hos mig i natt
vi har nte gort så mkt i dag,
men i går så kom jakob hit vid kl 6 typ,
då satte vi oss typ vid datan,
sen gick vi ut och gick in till erica ;D
det var kul :D
vi tog typ lite bilder
sen busringde vi lite också hihi ;D
sen drog vi hem hit till mig och typ chilla o lyssna på musik,
sen så snackade vi lite ;d
sen somnade vi typ,
sen vaknade jag typ av att jakob sa uch fyfan i sömnen xd
så vaknade jag sen på morgonen av att det öste ner ute,
så gick vi upp o åt sen satte vi oss här sen kom mamma hem och nu har vi ätit,
och nu ska vi snart typ åka ngnstanns och köpa lite shiit sen ska vi baka,
ni får se sen hur det blir och vad det blir vi ska baka





hörs ;D



Kommentarer
Postat av: emmmmapeeeeeeeemma

Fett fin design ni har nu! Love.

2010-08-03 @ 02:39:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0