nora :D

fabbeee

i helgen har vi typ vart uppe i nora på vattenskidtävling,
jag fick bara åka trick för att jag har vart sjuk,
första dan så gick det as nice i trick,
jag trickade 3100 och kvalade till EM ;DD
fett nicee,
och andra dan asså igår söndag så trickade jag 2870
gick också bra :D
jag kom etta i hela tävlingen och fick guld :D:D
och jag och pappa haddde typ tänkt tälta där men det blixtra och åska så jakob och jag o pappa o janne
typ hyrde ngn stuga ist ;D
det var fett nicee lr aa lite liten men men,
men iaf sen så åkte vi typ hem och så kom vi hit
och jag ringde adam och v typ spela badminton xd
sen typ ringde carro och vi va lite,
sen typ kolla ja på tv:n tror jag
sen vaknade jag och gick upp och typ kom hit ;D
och nu ska jag & pappa sticka ut till klubben/vattenskidklubben ;D
lite shiit från helgen:
hahaha jag ramlade i vattnet när vi var vid stugorna vi hyrde xd
steeeek!
hörs ;D

Kommentarer
Postat av: carro

kul att ni är med.

2010-07-19 @ 18:29:58
URL: http://carolineklunds.blogg.se/
Postat av: caroline

kolla om du blev utvald:)

2010-07-20 @ 15:55:25
URL: http://carolineklunds.blogg.se/
Postat av: jojje

Fett Nice!!

2010-07-20 @ 18:16:16
Postat av: elin<333

tja.. fett steek :) den där stora killen det är vel den norska killen?? <3 ;D ses ::::DDDD

2010-07-21 @ 19:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0