sjukhus ;o

fabbe skriver:
asså shiit!
jag har inte hunnit blogga ngnting för att jag har vart så sjuk så jag har typ vart på sjukhus i 4 dar lr ngt!
jag har haft typ ngt med huvet as ont i huvet och hög feber,
men nu börjar det gå över.
så snart är jag helt frisk :DD
men doktorn sa att jag inte fick tävla i helgen :(
men ajja,
jag får börja träna lite senare,
men jag har inte gort ngt på sjukhuset,
bara legat i ett rum och typ sovit
och jajuste kollat på två filmer också.
men nu har jag fått åkt hem för att jag mår mycket bättre,
men jag är inte helt frisk ;)
men snart är allt som vanligt ;)
hörwwws snart friiisk :DD

Kommentarer
Postat av: emma

FAAAAAAAAAAAAABBBBBBEEEEE! Du måste vara frisk snart jue! :'(

Love<3

2010-07-02 @ 18:15:59
URL: http://emmaannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0