SM:D

Jakobbb:



I torsdags kväll åkte jag och min familj upp till Mariestad för att åka SM:P
när vi kom upp så packa vi in våra grejer i vårt rum:D
sen så gick jag och pappa till sjön och tittade på när dom tränade;P
sen gick vi tillbaka till hotellet för att gå och lägga oss,
sen när vi vaknade nästa morgon så gick vi ner och åt frukost jag åt en maka och ett glas jos,
sen så gick vi tillsjön och skulle träna:D
först körde jag ett slalom,
det gick vell sådär,
sen så fick jag vänta några åkare sen hoppade jag,
första hoppet gick bra men andra kraschade jag:(
så då bröt jag armen men det visste jag inte då:S
så efter några timmar så var det trick kval:P
det gick rätt så bra jag låg tvåa i kvalet med 2310:D
sen så gick vi tillbaka till hotellet för att äta lunch:P
fast jag åt inget,
det fanns inget gott så jag åt två korvar på klubben istället:)
nu årkar jag inte skriva mer:P
skriver mer sen,


herrå:D




                Jag som kom etta i kombination:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0