stora sm ;D

fabbeee:

shaa
i helgen hare vart storaa sm :D
för vuxna typ ,
men jag har kvalat dit så jag får åka det,
det gick sådär i trick ;/
trickade typ 2270
så om jag hadde trickad lite mer bara så hadde jag gått till final,
det var 6 som gick till final och jag kom 7a så en ifrån ;/
men men,
och jag var den yngsata som var med i tävlingen,
och tv 4 kom dit och filma också :D:D
sen typ på kvällen sen eftermiddan åkte jag o pappa hem.
sen stack vi till tävlingen igen på morgonen.
då vare slalom dags ;)
det gick bra :DD
men det blåste som fan!
jag tog 3 på 55 ;)
och med det kom jag på 23e plats av 32 :DD
så jag är nöjd
för det är ju större jag kör mot ;D
sen åkte vi hem jag o pappa,
så kom hem ganska tidigt,
då var jag med adam.
vi typp gick runt sen typ har jag ätit och lite shiit,
och nu sitter jag här o chattar o typ kollar tv ;D
juste glömde säga att jag var med i tidningen i dag på första sidan en liten bild och på 20 sidan ståre lite mer ;D



hörsss :DD


Kommentarer
Postat av: :O

Du var inte dåligt snygg heller: O

2010-08-03 @ 19:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0