usm :DD

faBBeEeeeee

i går kom typ alla i släkten och jag fick massa presenter blev fett glad,
och sen stack alla hem förutom vilgot för han skulle sova kvar.
för att vi skulle upp tidigt och åka bil ner hit till mariestad.
så tog typ nåra timmar sen var vell klockan typ halv 9,
då vare dags för träning i sjön tränings åk innan sverigemästerskapet börja,
så jag börja med trick och det gick vell sådär,
sen slalom och det gick nicee,
sen vare typ lunch time.
så käka typ pomes o hamburgare,
niceee
sen vare dags för tävling,
trick i dag,
det gick vell bra trickade 2670.
och kom 1a i dag,
så jag gick till final.
finalen är på söndag,
sen kolla vi typ på massa åkare.
sen stack vi hit till hotellet,
så nu äre bara och tagga till tills i morrn,
då blire slalom!
men och nu ligger jag typ och chillar i sängen med min nya laptop ;D
ska typ dra och käka nuu.


haha justee jag fick hello kitty bad puffar av vendela & carro i går xd
och godis ;D
tack ;D
hhaha

hörss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0