vill va helt frisk

shululule nu är jag snart frisk hoppas jag,
men dom här darna är så tråkiga!
asså åh vill verkligen ha sommarlov och inte va sjuk,
jag vill bara typ ut o åka waterskis, de ä så tråkigt att va hemma o typ glo..
men snart då jälar är man frisk och då ska jag ha så fucking kuligt!
men aa de finns nt så mkt mera o skriva hära,
lr jo juste 2 saker typ,
syrran drar till london i morrn
och att jag fyller snart :DD
hmm jag tror att det är typ 13 dar kvar exakt nu :DDD
får vänta lite men men
o de ä typ  as varmt ute har jag sett dom här dagarna
typ 30-35 grader nästan 40 :o
:D
waterski italy
hareee bara bra!

Kommentarer
Postat av: emma

Då får man väl gratta i väldigt mycket förskott ;) <333

2010-07-09 @ 20:40:38
URL: http://emmaannat.blogg.se/
Postat av: elin<3

cha cha jag hatar att du e sjuk kan du inte bli frisk nån gång men jag försökte vinna nåt åt dig när vi va på grönalund men jag suger på sånna spel ;) ses<33

2010-07-10 @ 15:38:10
Postat av: jojje

kan du inte bli frisk snart!Haha xD

Grattis i förskott! får man vell säga då ;)

2010-07-11 @ 09:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0