bad land! :dd

fabbeeeeeeeeeeee:

shaaaa

i dag har vi typ vart på ngt vattenland :D
fett kul
jag och jakob åkte allt typ xd D:
fett kul,
men jag ville ty åka till ett bergodalbane ställeeeee men  ajja det var kul med vattenland ;D
men sen så vare typ en sak så man fick skriva vad man ville på typ ngn järn platta typ xd
det gorde jag,
de kostade typ 5 euro
sen åkte vi typ hem påvägen hem så stannade vi på typ donken
åt typ lite shiit,
sen åkte vi hem,
det var en jävla kö asså !
men ajja xd
sen kom vi hem hit då gick jag o steeektee och bada i poolen
sen gick jag o satte mej vid datan och sen typ inge sen nu sitter jag häraaa,
& nu äre typ mat ;D
så vi hörs!
juste ni kanske får se en film lite senare lr ngn gång sen jag och jakob åkte typ ngn rolig sak på vattenlandet ;D

sorry att det inte blev ngn bild nu ;9

hörsssssss

Kommentarer
Postat av: elin<3

chha colingar att göra en ny blogg;) mee jag fattar det är ju fett jobbigt med en lång kö ;S mee ses nån gång ;D <333

2010-06-21 @ 14:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0