Gårdagen:D

jackoooooooooooooooooooooooooooooooooo skriver:

tjenare


Igår vaknade jag vid 9,
sen gick jag up och åt frulle:P
jag åt macka och drack lite saft:D
sen satte jag mig vid datorn och kollade runt lite,
sen så åkte vi ut till vattenskidsklubben:D
jag åkte tre åk ett slalom det gick bra:D
sen så trickade jag det gick inte så jätte bra:S
sen så hoppade jag det gick bra:D
sen så åkte vi hem och åt tackos:P
och sen så åkte mamma och jobba,
sen så gick jag och la mig typ vid 11:P





Hööööööööööööööööööööörs!!!!


Kommentarer
Postat av: Hannuu

Hur gör ni som ni tillexempel har gjort på header?

Asså ni tar bort bakrunden på bilden ..?

2010-06-30 @ 08:55:18
URL: http://hhannasplats.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0