The last day:D

Jackooooooooooooooooooooooo skriver!!!!!!

Igår så vaknade jag vi 8,
sen så åkte vi till klubben för att åka litte vattenskidor:D
när vi kom dit så var jag först så då åkte jag ett slalom
det gick inte så jätte bra men sen när jag hoppade så gick det bra:P
sen åkte vi till hotellet och åt lite lunch:P
sen så åkte vi tillbaka till klubben,
då åkte jag ett trick det gick rätt så bra:)
sen så hoppade jag igen elr rättare sagt jag drog:D
det gick bar tyckte tomas iallafall:D
sen så åkte vi till en surf shop för att köpa ett power balanc band:D
det gör att man får mer styrka och balans:P

Nu börjar sista dagen:D

idag vaknade jag vid 07.30 och vi skulle vara i kluben vid 08.00:P
men när vi kom ut så var jag först så då åkte jag ett slalom det gick bra:D
sen satte jag mig vid datorn och kollade lite och sen så gick jag in på bloggen och skrev det här:p
skriver mer sen.



hörs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0